Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok


REKLAMAČNÝ PORIADOK

internetového obchodu www.mmachineservice.sk

Pre vybavovanie reklamácií platí tento reklamačný poriadok, ktorý je zverejnený na internetovej stránke https://www.mmachineservice.sk. Kupujúci zakliknutím políčka pred odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že si reklamačný poriadok prečítal a v celom rozsahu s ním súhlasí a zároveň potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť, a o vykonávaní záručných opráv.

Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho prostredníctvom elektronického obchodu na internetovej stránke https://www.mmachineservice.sk.

Ak sa na tovaru objaví vada, na ktorú sa záruka vzťahuje, je kupujúci povinný uplatniť prípadnú reklamáciu bez zbytočného odkladu po zistení chyby a nepokračovať v užívaní tovaru a ani sa nepokúšať o jeho opravu.

Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu tovaru v prevádzkarni predávajúceho na adrese Hraničná 553/1, 922 10 Trebatice, IČO: 53 756 051, DIČ: 2121509003, IČ DPH: SK2121509003

Kontakty: Email: info@m-machine.sk Telefón: 0911 933 995

Predávajúci zodpovedá za vadu, ktorú má tovar v čase jej dodania a ktorá sa prejaví v záručnej dobe, to znamená, že tovar: i) má vlastnosti, ktoré boli dohodnuté, ktoré popisujeme alebo ktoré ste mohli očakávať s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy; ii) je v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti, iii) vyhovuje požiadavkám právnych predpisov. Za vadu tovaru sa nepovažuje rozdielnosť odtieňov farieb v skutočnosti a na elektronických zobrazovacích zariadeniach.

Pri použitom tovare (repasované turbodúchadlo) je záruka 12 mesiacov. Záruka 24 mesiacov platí iba pri montáži tovaru (repasovaného turbodúchadla) v partnerskom servise predávajúceho: Autoservis Oravec s.r.o. (IČO: 53 535 278). Pri montáži v inom servise alebo svojpomocne je záruka 12 mesiacov.

Záruka začína plynúť prevzatím tovaru.

V prípade, že sa v priebehu záruky vyskytne vada tovaru, pre ktorú nemôže byť tovar používaný riadne, a túto vadu je možné odstrániť, máte právo na jeho bezplatnú opravu, výmenu alebo primeranú zľavu.

V prípade, ak má tovar vadu, ktorú nie je možné odstrániť a ktorá nedovoľuje jeho riadne používanie ako bezchybného tovaru, alebo ak sa jedná o vadu síce odstrániteľnú, pre ktorej opakovaný výskyt alebo väčší počet však kupujúci nemôže tovar riadne používať, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo na odstúpenie od zmluvy.

O spôsobe vybavenia reklamácie rozhoduje predávajúci

Reklamáciu u našej spoločnosti (alebo osoby, ktorá je na webovom rozhraní uvedená ako osoba určená na opravu) uplatnite bez zbytočného odkladu od zistenia vady.

Reklamáciu je možné uplatniť nasledujúcim spôsobom:

  • pre rýchlejšie vybavenie nás o reklamácii môžete vopred informovať telefonicky, e-mailom alebo písomne;
  • reklamovaný tovar doručíte na našu doručovaciu adresu.

Pri zasielaní zabaľte tovar do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu či zničeniu. K tovaru je potrebné priložiť doklad o zakúpení tovaru či daňový doklad – faktúru, ak bola vystavená, alebo iný dokument preukazujúci kúpu tovaru, spolu s popisom vady a návrhom na spôsob riešenia reklamácie.

Okamihom uplatnenia reklamácie je okamih, kedy nám bol oznámený výskyt vady a uplatnené právo zo zodpovednosti za vady predanej veci. Doručené reklamácie vybavujeme bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa nedohodneme inak. O uplatnení a vybavení reklamácie Vám vystavíme písomné potvrdenie.

Lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní od vytknutia vady.

Záruka a nároky zo zodpovednosti za vady sa ďalej nevzťahujú na: i) opotrebenie tovaru spôsobené jeho používaním; ii) vady spôsobené nesprávnym používaním tovaru, nedodržaním návodu, nevhodnou údržbou alebo nesprávnym skladovaním, neodbornou manipuláciou, porušením ochranných plomb či pečatí. Pro tovare predávanom za nižšiu cenu nezodpovedáme za vadu, pre ktorú bola nižšia cena dojednaná. Nezodpovedáme za ujmu na zdraví osôb, prípadne ujmu na majetku a tovare, ktoré budú zapríčinené neodborným zaobchádzaním, či zneužitím tovaru, poprípade nedbalosťou.

Doba od uplatnenia reklamácie do doby, kedy si kupujúci prevezme tovar z reklamačného konania, najdlhšie však do doby, kedy je kupujúci povinný tovar z reklamačného konania prevziať, sa nepočíta do záručnej doby. Spoločnosť M machine service, s.r.o. vystaví kupujúcemu doklad o uplatnení reklamácie, o výsledku reklamačného konania a o dĺžke jeho trvania.